گلسامحمدی

۳ بازديد

پالتو بارانی بلند یک نوع بارانی است که از پارچه‌های ضد آب و ضخیم‌تری نسبت به بارانی‌های معمولی دوخته می‌شود. این نوع بارانی‌ها معمولاً تا زیر زانو یا غوزک پا می‌رسند و برای فصل زمستان مناسب هستند.

 
پالتو بارانی بلند زنانه

پالتو بارانی بلند در انواع مختلفی از نظر رنگ، جنس و طرح موجود هستند. رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و خاکستری از جمله رنگ‌های پرطرفدار پالتو بارانی بلند هستند. جنس‌های پالتو بارانی بلند نیز می‌تواند از پارچه‌های مختلفی مانند نایلون، پلی‌استر، پشم و چرم باشد. طرح‌های پالتو بارانی بلند نیز می‌تواند ساده، راه‌راه، خال‌دار و یا طرح‌دار باشد.

پالتو بارانی بلند را می‌توان با انواع لباس‌های رسمی و غیررسمی ست کرد. برای ست کردن پالتو بارانی بلند با لباس‌های رسمی می‌توان از شلوارهای پارچه‌ای، دامن‌های بلند و پیراهن‌های رسمی استفاده کرد. برای ست کردن پالتو بارانی بلند با لباس‌های غیررسمی می‌توان از شلوار جین، دامن‌های کوتاه و تی‌شرت‌ها استفاده کرد.

پالتو بارانی بلند می‌تواند یک انتخاب عالی برای روزهای بارانی باشد. این نوع بارانی‌ها علاوه‌بر اینکه شما را از خیس شدن در برابر باران محافظت می‌کنند، می‌توانند به استایل شما نیز جلوه‌ای خاص و جذاب ببخشند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.